mmforBillederne ovenfor er før-billederne fra december 2014.

Så er det altså ved at være tid til at afsløre MMLeiLange version 2.0!
For lige at ridse forløbet op, så alle kan være med, vil jeg give et kort overblik.
Jeg startede ud med at træne med Lotte tre gange om ugen fra starten af december. Sideløbende med det sendte jeg billeder på SMS til Lotte af alt, jeg spiste. Morgenmad, frokost, aftensmad, snacks, everything. Hun kommenterede så på det i en SMS tilbage. Meget underlig oplevelse, men ikke desto mindre oplysende for en jyde, der er opdraget med, at kartofler er sunde, sådan lige at få gennemgået the basics.

I midten af januar blev jeg madmæssigt “frigivet” og skulle derefter selv stå for min ernæring. Og det gik og går sådan set fint! Men jeg spiser altså slik og chokolade. Næsten dagligt. Sådan er det altså bare. Jeg havde tænkt mig at holde mig helt fra det, mens jeg var i mit intensive forløb hos Lotte, men det kunne jeg altså ikke.
Og på den måde kan man jo også sige, at oplevelsen og de efterbilleder, jeg viser, er mere ærlige, om man vil. Jeg har ikke levet asketisk, jeg har levet normalt – bortset fra at jeg har trænet tre gange om ugen.

Siden slutningen af februar, har jeg ikke haft personlig træner, men har trænet alene.
Min hverdag har – som de fleste andres – været ramt af egen sygdom, børnenes sygdom, pligter, veninder, job, planlægning og en masse andre ting, som nogle gange kommer til at indgå som undskyldning for, at man ikke får trænet så meget, som man gerne ville. Og det har også været tilfældet hos mig. Jeg vil helst træne to gange hver uge, men det er ikke altid lykkes. En gang hver måned mødes jeg i øvrigt med en træner, som retter mit program til, så det passer til min udvikling.

I centimeter har jeg tabt følgende:

Arm:
Før: 30,5 cm. Efter: 29,5 cm.

Mave – afslappet:
Før: 82 cm. Efter: 75 cm.

Mave – trukket ind:
Før: 74 cm. Efter: 69 cm.

Lår:
Før: 57 cm. Efter: 53,5 cm.

Desuden er min fedtprocent gået fra 17,5 % til 12,5% (for dem, hvor den slags giver mening), jeg har tabt 6 kilo fedt og taget 4 kilo på i muskler.
Og vigtigst af alt: Jeg har ingen smerter i kroppen og føler mig meget stærkere i hele min krop.

Enough talk! 🙂
Sådan her ser jeg ud efter tre måneders intensiv (afbrudt af 10 dages juleferie og 8 dages sygdom, men ellers hardcore tre gange om ugen) træning og halvanden måneds hverdagstræning, hvis man kan kalde det dét. 🙂
arm2arm4

arm3arm1

Jeg arbejder på at få før-billederne i en højere opløsning, så jeg kan klippe billederne sammen overfor hinanden, så man rigtigt kan sammenligne én til én, men indtil da kan disse inspiceres. 🙂

Jeg er lidt spændt på, hvad I synes, for nu er det jo ikke sådan, at jeg har tabt 80 kilo ligesom dem i ‘The Biggest Loser’ i fjerneren, hvor man viiirkelig kan se forskellen. For mig at se er forandringen ret stor, men sådan er det jo nok tit for én selv. Min numse er blevet fast som en sten! Jeg er vildt stolt, faktisk. Og det føles altså ikke som om, det var noget, jeg skulle arbejde specielt meget for, det er bare en form for sidegevinst. Desuden siger Lotte, at der ikke er noget fedt tilbage på mine ben – de er rene muskelmaskiner! Den har jeg sgu aldrig hørt før… 🙂
En anden ting er, at min talje er blevet mere markeret, og min mave er blevet fastere og mere slank. Og mine babser er væk. Mine arme er også blevet meget stærkere og mere markerede. Armene er dog min ømme tå (we all have one), så dem bliver jeg ikke helt tilfreds med lige foreløbig. Men det er der jo heldigvis råd for.

Jeg blev tilbudt en spraytan og noget nyt, lækkert undertøj til brug på mine efterbilleder, men jeg valgte at takke nej til det hele og tage det samme undertøj på til efterbillederne, som jeg havde på de første. På den måde er det måske lettere at se forskellen – sådan reelt set.