Analogt overskud er, når ens Moster Glatnakke kommer forbi med aftensmad og hjemmelavede frikadeller til fryseren (stegt i andefedt!).
Analogt overskud er, når ens Moster Glatnakke kommer forbi med aftensmad og hjemmelavede frikadeller til fryseren (stegt i andefedt!).

Jeg startede twinpeaks.dk d. 24. Januar i år, og siden da har min bette blog haft 274.000 sidevisninger og modtaget næsten 1.000 kommentarer.

Omend de fakta godt kan gøre undertegnede høj i hatten, så er det ikke det, der giver mig den allerstørste optur. Det er nemlig det kæmpe-overskud, de læsere, bloggen har fået, har.
Jeg er og har fra starten været så helt og aldeles på røven over, at fremmede ladies har gidet tage tid ud af deres dag til ikke alene at læse det fis, jeg fyrer af, men mange gange også komme med rosende udbrud i kommentarfeltet.
Damn, hvor I rocker min båd, altså!
Jeg har hørt (ikke at jeg tror på det, det har LADY-LOGEN modbevist), at kvinde er kvinde værst, og jeg er ganske ny i blogland, men jeg troede, at folk mest var, som de er i Ekstra Bladets ‘Nationen!’.
Jeg har, som I sikkert også har, til min gru læst masser af artikler og set et ton TV-indslag om mobning blandt unge på facebook, Artho og andre steder, og det har i de værste tilfælde haft fatale konsekvenser.
Sådan er I fandme ikke! Ikke én af jer, der har læst med på min blog, har givet mig en skriftlig kindhest, og det må I ellers gerne! (Med måde, please..)
Jeg er helt med på, at når man stikker snuden frem, som jeg jo gør ved at ytre mig offentligt her midt i internettet, så må man forvente at få én over den i ny og næ.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at udnævne jer, heeeeele baduljen, som ambassadører for kampagnen Online Overskud. Den magt har jeg ikke, I know, men jeg kan dog appellere til jer. 🙂
Sværvægtere som McDonalds (Pis, nu får jeg lyst til McFlurry, og klokken er ikke engang frokost!), Microsoft og selveste facebook er gået sammen med facebook-gruppen ‘Fucking Flink’ (Tjek den ud, hvis I ikke kender den. Det er god underholdning og karma i et) for at løfte tonen på de sociale medier. Kampagnen hedder Online Overskud, og jeg vil meget gerne opfordre alle til at støtte tiltaget på facebook her: www.facebook.com/onlineoverskud